søndag den 1. september 2013

Rod på Kreabordet - rod i kreahovedet

Mit ellers så fine arbejdshjørne roder helt vildt lige nu! Det står som et tydeligt symbol på mit tilbagevendende problem: Alt for mange ideer og to-dos og alt for lidt tid.. Suk! 
Men det er jo også sjovt. Hjernen står aldrig stille! Fik jeg en hel dag eller to uden børn, vasketøj, mad og alle de andre mor-pligter, kunne jeg jo producere til en hel butik! Den drøm, der ligger allerbagerst i hovedet - bag alle forpligtelserne og min dejlige familie, som til enhver tid kommer først! 

Det var bare en lille søndagstanke.. God søndag!




4 kommentarer:

  1. Hørt! Hvem der bare havde fridage nok til alle ideer og projekter!

    SvarSlet
  2. Du har det godt nok pænt, når du roder ;) det er i hvert fald meget nydeligt i forhold til hvordan der ser ud, når der er krearod herhjemme... Det må være skønt at have sit eget lille kreahjørne, det er da et skridt på vej mod drømmen :) også god søndag aften til dig

    SvarSlet
  3. Haha, så sku du se alt det andet rod! Et par skuffer og en fint "lille" hjørne bag sofaen, som jeg ikke kan være bekendt at lægge billeder ud af til offentlig skue :) Havde jeg mere plads, ville der nok bare være mere rod..

    SvarSlet
  4. Jeg synes det ser skønt ud selvom det roder :)

    SvarSlet