søndag den 8. september 2013

Giveaway!

På min facebookside lovede jeg for nogle dage siden, at der snart ville komme en giveaway.. så jeg må jo holde hvad jeg lover, og den er hermed skudt igang!

Denne gang kan den heldige vinder få dette armbånd - enten i pastelblå eller grå. Armbåndet hænger så fint om håndleddet, og er helt enkelt i sit udtryk med perlen som lukning. 





Det eneste du skal gøre er, at skrive en kommentar herunder.. (Husk mailadresse, hvis du ikke har en bloggerprofil, så jeg kan få fat på dig)
Har du lyst til at dele på din blog, blive fast læser eller like min facebookside, skal du være mere end velkommen til det :)

Jeg trækker en vinder d. 22. september.. Good luck!


21 kommentarer:

  1. Du laver så fine og smukke smykker! Jeg håber, at jeg kan være så heldig at vinde!
    Hilsner fra Astrid

    SvarSlet
  2. Sådan et kunne jeg sandelig godt bruge :-)

    /Helle

    SvarSlet
  3. Fedt der igen er en give-away med dine smukke smykker Ane. Jeg håber at være den heldige vinder af dette fine armbånd.
    - Louise
    Louisebbhansen@gmail.com

    SvarSlet
  4. Den er jeg helt klart med på.
    Sætter det også lige på min blog og krydser så det hele, så jeg vinder :)

    SvarSlet
  5. Skøøøn giveaway. Synes du laver de fineste ting og krydser fingre.
    rikkeoesteroe@hotmail.com

    SvarSlet
  6. Jeg prøver lykken :o) Det er jo super skønt og enkelt.
    Kh Kala / dansemusen88@gmail.com

    SvarSlet
  7. Jeg er med og farve er ligegyldig - de er nemlig fine begge to!

    SvarSlet
  8. Jeg er helt sikkert med den grå er helt sikkert at foretrække. Tjek også min give away for lækre øreringe

    SvarSlet
  9. fine sager som altid - er lige begyndt at følge dig på Bloglovin :-) jeg er vild med den turkise :-)

    SvarSlet
  10. Lækker giveaway!
    Håber også du har lyst til at deltage i min giveaway om en lækker Tassimo maskine http://vinterfryd.dk/tassimo-giveaway/
    Malene // Vinterfryd.dk

    SvarSlet
  11. Hvor er det et skønt armbånd!
    anne.callesen@gmail.com

    SvarSlet
  12. Super fine smykker! Jeg vil meget gerne være med :)
    lene_mondrup@yahoo.dk

    SvarSlet
  13. Sikke nogle fine og enkle armbånd :-))

    Helle - garnkoglen (a) gmail.com

    SvarSlet
  14. jeg vil blive så glad for et armbånd til min ring og ørestikker fra din fine butik! smilendelise@gmail.com

    SvarSlet
  15. Hvor er det et fint lille armbånd, er især vild med det blå :-) krydser mine fingre, og følger med fra Facebook.
    Knus Line Cecilie

    SvarSlet
  16. Ej hvor er de fine! :-D

    Signepedersenm@gmail.com
    http://laceagateforlife.blogspot.dk/

    SvarSlet
  17. Jeg er i den grad med de er bare sååå flotte

    xxx for at jeg er den heldige vinder

    Laila Jensen
    regnbuens@hotmail.com

    SvarSlet
  18. Fine ting du laver. Deltager gerne. Annette-claus@stofanet.dk

    SvarSlet
  19. Jeg er helt vil med den lyseblå :) Håber jeg er den heldige :)

    sfeldborg@gmail.com

    SvarSlet