mandag den 12. november 2012

En lille anelse mormor

Min første doily har set dagens lys! Jeg fandt en rigtig fin opskrift på Den Lilla Elefant. Tak for den :) Det er jo slet ikke så svært som jeg troede! Den her er hæklet med nål 2 i mørkturkis bomuldsgarn fra Søstrene Grene. Jeg elsker at små mormor-elementer har fundet vej ind i den moderne indretning, og det er jo lige i hæklingens og hyggens ånd. Manden her i huset er altid lidt skeptisk, men bliver som regel ganske positivt overrasket, når han ser det færdige resultat. Jeg kan nok ikke lade være med at lave flere doilies, men har lovet, at det ikke må tage overhånd :)

Her har min nye runde ven fået en fin plads under en lille genbrugskande/-vase. Jeg er lidt vild med den her opstilling. Billedet har min dygtige mand, Jonas, taget. Han er fotograf (take a peek: Jonas Frank) og tog det her billede i Rom, da vi var på ferie dér sidste år. Lampen er helt ny og faktisk bare købt i IKEA! (Jeg er ret flittig kunde i IKEA, og elsker når de har noget, som ikke er så IKEA-agtigt...) Og så er der jo den altid skønne Kähler vase og en lydeblå flaske fra Tiger. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar