søndag den 11. november 2012

En anelse stjernehimmel

Kender du det med at købe kreating uden at vide, hvad du skal bruge det til? Mon ikke? Sådan har jeg det (bl.a.) med papir.. jeg er ikke så god til at bruge det, men jeg er rigtig god til at købe det! Har du lavet noget helt genialt eller fint med papir, så del det da lige i en kommentar... Jeg tænker selv at jeg skal udvide julepynts-bestanden en hel del i år!

En aften satte jeg mig med en anelse papir, garn, saks, sugerør, lim, en stjerne og nogle filtkugler. Og så kom der en Stjerne-uro ud af det! Jeg synes den blev ret sød! Trekanten er lavet af sugerør, hvor jeg ganske enkelt bare har ført tråden igennem - lidt på kryds og tværs. Det krævede en lille ingeniør-agtig udregning, og så fik jeg det til at fungere. Nu hænger den over puslebordet og skaber smil på læben for den lille Sylvester, og kriblen i fingrene for den "store" Elliot (Han vil gerne pille!!).

Det var rigtig sjovt at gå igang med noget, som jeg ikke rigtig havde planlagt! Uroen tog form efterhånden som jeg klippede og klistrede.. Prøv det! Det er hyggeligt, og det sætter for alvor kreativiteten i spil!

-Ane

Ingen kommentarer:

Send en kommentar