onsdag den 5. juni 2013

Samme farver - nye designs!

Jeg hygger gladeligt videre med fimo, former og figurer! I går aftes fik jeg lavet nogle ret vellykkede nye ting - synes jeg selv! 
Armbåndene lukkes med perlen, og det gør det super enkelt og holder fokus på perlen fremfor diverse knuder og låse. Det ser ret lækkert ud! Og falder fint om håndleddet.
Ringene er blevet runde (men facetterne er på ingen måde dømt ude!) og nogle af dem har fået et par riller.. Jeg elsker især de tykke "nøgne" skiver! "Håndværket" kommer tydeligt og fint til udtryk i det lidt uperfekte finish. Lovely!






Men det er jo bare min mening - min smag. Hvad er dommen??

PS: Alle ringe og armbånd er at finde i shoppen
PPS: Min fotograf-mand ryster ofte på hovedet af mine i-Phone billeder, og har lovet at hjælpe mig med at få lavet en meget lækrere shop! Jay!

1 kommentar:

  1. Er ret vild med de ringe hvor der lige er lavet nogle striber i.

    SvarSlet