mandag den 3. juni 2013

Blogger-bytte..!



Jeg føler mig ret så heldig! 
Fik nemlig øje på Susannes fine blog Rumfang og i særdeleshed hende broderier! Jeg blev ret forelsket i det her broderi af en lille familie på fire, så nu har Susanne lavet et til mig! Hun har været SÅ flittig og grundig og researchet på min blog efter billeder af mig, min mand og vores to drenge, og hun har bare ramt så godt! :) Jeg er især ret vild med, at jeg har en fin halskæde på med tre forskellige farvede kugler - ligesom dem jeg laver.. Dét er sødt!

Til gengæld har Susanne fået to af mine Facet fingerringe (hun kunne ikke vælge farve, så hun måtte jo bare få både lysegul og mint..)

Dejligt blogger-krea-bytte! Det er skønt at have noget unikt og personligt hængende - og et broderi er både nostalgisk, feminint og sirligt på en måde, som jeg er ret vild med.. Mændene i huset har også godkendt det!

Lige nu hænger de med nogle forkølede blå magneter på køleskabet. Det skal helt sikkert i en sort, tynd aluminiumsramme med passe partuot (som jeg lige skal ha fundet og købt). Og så fortjener det en æresplads i stuen :)




2 kommentarer:

  1. Tusind tak for de søde ord Ane og, hvor er jeg glad for at høre at broderiet er faldet i god jord :) Det var en rigtig sjov og spændende opgave du satte mig på der og en super god ide at bytte ting blogger imellem. Jeg er også meget glad for de fine ringe som jeg har modtaget for broderiet! Er det ok at jeg bruger et af dine billeder af ringene på min blog?

    SvarSlet
  2. Min store Elliot er i hvert fald ikke i tvivl om hvem der er hvem på "tegningen" :)
    Selvfølgelig må du bruge billeder!

    SvarSlet