tirsdag den 1. januar 2013

Min funky stuebirk!

Hej og Godt Nytår! Håber du fik fejret årsskiftet, sagt farvel til det gamle, og goddag til det nye.

Den der neonfarvede murersnøre har nu sneget sig ind i mit hjem flere steder.. Jeg sad forleden og kiggede på min kedelige hvide vindueskarm, med hvide vinduesrammer og hvide urtepotteskjulere. Der skal lidt farve til! Gerne neon :)

Så jeg fik lige tryllet en fin ny "urtepotteskjuler-skjuler" frem! Jeg har hæklet den stort set på samme måde som lysestagerne til min mormor, og så bare sluttet af med en runde murersnøre. Det er ikke optimalt til hækling, men det gik da egentlig meget godt.. Så blev min lidt mutte stuebirk også peppet op :)






Hvilke kreaprojekter har du i det nye år?
Glædelig 1. Januar! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar