mandag den 5. november 2012

Filt-trylleri!

Jeg har i meget lang tid gået og luret på filtkuglerne i Søstrene Grene.. De er jo så fine, og fuld af varme og farve! Jeg anede bare ikke hvad jeg skulle bruge dem til, før en veninde sagde, at hun brugte dem til at lave ørestikker! I alle mulige farver! ...og så rullede filtkugle-lavinen...! I min efterfødsels-halvfede-slaskemave-tilstand har jeg ikke rigtig lyst til at købe tøj og skeje ud med farverigt outfit, så jeg blev ret hurtigt tændt på at kreere nogle fine farverige smykker, så jeg kunne nøjes med "sort og casual" til barnedåben sidste søndag! Smart!
Jeg er blevet kraftigt inspireret (det er på grænsen til ide-tyveri - men jeg har fået lov af designeren!) af dygtige Julie Damhus 

Ørestikkerne eller en ring er også en god ide til en lille veninde-gave! Nemt, billigt og personligt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar