mandag den 10. marts 2014

Glad og ny i job

I fredags havde jeg min første rigtige vagt i Butik Smuksak! 
Det var lidt skægt og hyggeligt at være butiksassistent igen, og jeg nyder at møde kunder og gøre mit bedste for at yde en god service og gøre besøget så godt og hyggeligt (og dyrt!) som muligt for alle dem, der kommer ind.
Her er lige et par billeder fra butikken:






Og da jeg allerede inden officel åbningstid kl. 11, havde solgt en af mine egne Facet-ringe til en kvinde, der bare måtte  ha den på med det samme, var humøret højt nok til resten af dagen :)

Jeg elsker ganske enkelt at lave smykker, som kan glæde andre! Den dejlige følelse jeg selv får af at have noget fint på - noget unikt og detaljeret - og glæden over skønne farver, vil jeg gerne give videre til andre. 
Derfor gør det mig også helt vildt glad, når jeg hører at andre er glade for mine smykker og faktisk bruger dem (det har jeg stadig ikke helt fattet..!). Johanne sendte mig dette billede i sidste uge, som gjorde mig virkelig glad, og mindede mig om, hvorfor jeg egentlig laver de der smykker..:

Din halskæde giver lidt energi og god stemning midt på en kold og
kedelig undervisningsdag på sem.!

1 kommentar:

  1. Awesome work.Just wanted to drop a comment and say I am new to your blog and really like what I am reading.Thanks for the share

    SvarSlet