søndag den 2. marts 2014

Et par milepæle!


Hov! Så nåede bloggen over 30.000 sidvisninger! Det er da lidt vildt :)

Og så kan jeg jo med glæde sige, at jeg nu er blevet lejer i Butik Smuksak! Mine smykker kan prøves, ses, føles og købes i butikken, og jeg er at finde bag disken ca. en gang om ugen. Jeg glæder mig til at være en del af det kreative fællesskab af skønne damer og deres lækre produkter (Måske blir jeg lidt fattig af at være omgivet af SÅ fedt børnetøj og smukke sager til mig og mit hjem...!), og håber vi kan inspirere hinanden. Og så glæder jeg mig til at møde glade kunder og forhåbentlig give dem en god oplevelse i butikken og nogle gode køb med hjem :) Kom og sig hej! Jeg er der på fredag 11-17..








2 kommentarer:

  1. Ej hvor er det bare skønt Ane! Stort tillykke med at få dine produkter i Smuksak!

    SvarSlet
  2. Hi, Really great effort. Everyone must read this article. Thanks for sharing.

    SvarSlet