fredag den 1. november 2013

Flyv, lille fugl!

Min kære veninde viste mig en dag hvordan man foldede de her fine traner, og så var jeg jo solgt! De er simpelthen så fine, og de skulle selvfølgelig med som bordpynt til kvindekonferencen! 

Vejledning kan du finde hos FamilieJournalen. De første par gange er det lidt svært, men efter de 20-25 stykker jeg foldede til konferencen, synes jeg egentlig jeg har ret godt styr på det ;)

Papiret jeg har brugt er hjemmegjort. Det er lidt kraftigt printerpapir, som jeg har sprayet løst med en virkelig lækker neon orange/rød/koral (Det er helt ærligt lidt svært at sige hvilken farve det er, men den ligger meget tæt på magasins gavebånd/Hay, som jeg er mega fan af!)
Der var også nogle stykker, der spurgte om de var købt hos Hay, og det tager jeg da som et stort kompliment! For de har da virkelig et lækkert design hele vejen igennem deres mega kollektion!!

Jeg hapsede tre traner inden det meste af pynten blev revet væk og solgt til fordel for Fødselsdagskompagniet. Nu hænger de fint på snor i mit i dag regnvåde vindue...





Ingen kommentarer:

Send en kommentar