tirsdag den 30. juli 2013

En lille anelse sommerstilhed

Der har været larmende stille her på bloggen den sidste måned! 
Jeg har holdt ferie - en dejlig ferie med camping, mere camping, besøg hos venner og sommerhus på Rømø. For nogen er ferie lig med tid og afslapning, men for en lille familie med små børn og kedsomheds-fobi, er det faktisk lidt hårdt..! Men dejligt hårdt :) Vi har været sammen alle fire det meste af tiden, og det kan mærkes, at vi har fået mange gode oplevelser og nærhed sammen!

Det dejlige vejr den sidste måned har ikke just indbudt til strik og te under uldplaiden, så mit strikketøj står virkelig stille! Jeg er igang med en fin fin cardigan til Elliot på 2,5 år. Den er stribet i sort og hvid, med sort kængurulomme på maven (ja, hvor ellers..!?) og sort hætte. Sådan en trøje, som passer til det hele og har en tynd og lækker kvalitet. 

Lommen har jeg valgt at strikke med ind, så jeg slipper for klumpede
syninger (og så hader jeg montering!) Jeg håber det blir rigtig pænt!
Garnet har jeg købt hos den søde lille butik på Trøjborg, som jeg også har omtalt her.
(Dette indlæg er sponsoreret) 
I aften er manden i biffen med en ven, så jeg vil prøve at komme lidt videre.
I mens kan jeg drikke lækker kaffe og kigge på mine skønne nye Kaleido-bakker :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar