onsdag den 8. maj 2013

Fox og facetter!

Eksperimenterne med Fimo fortsætter... Som nogen måske har lagt mærke til, har jeg en svaghed for blå, mint og turkis i mange nuancer, så da jeg skulle vælge en farve Fimo til at prøve nogle ting af, valgte jeg selvfølgelig en fin lyseblå. Det er bare en god og solid basisfarve, som i mine øjne passer til det meste!

Nu da jeg har lært at arbejde med Fimo og er ret tilfreds med resultaterne so far, skal jeg da bare have fat i nogle flere farver! 
Hvilke farver skal jeg arbejde videre med?





Denne gang blev det til ørestikker med facetter og det fine lille ræve-hoved, som jeg fandt på et stempel blandt min søns legesager. Sød, ik?
"Facet" ørestikkerne går jeg med i dag, og de er så fine! Jeg blir glad hver gang jeg går forbi et spejl :)

Ørestikkerne er naturligvis også på shoppen - indtil videre kun i lyseblå ;)










Vejret er jo lige til nørklerier i dag (og de næste mange dage...suk!)
Happy nørkling!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar