søndag den 5. maj 2013

En anelse stilhed... og så dog!

Det er ikke meget man hører til mig her i blogland for tiden! Det går lidt langsomt med projekterne - eller det vil sige, med mine egne projekter, til mig selv! 
For jeg har solgt lidt smykker her fra bloggen, givet væk i gaver, og er igang med at producere og afprøve nyt, som skal med på loppemarked i Mølleparken på søndag d. 12! Min mand og jeg har en stand, hvor vi sælger brugte sager, babytøj- og udstyr og så selvfølgelig nogle af mine kreationer. Det bliver en hyggelig dag hvor jeg håber at mange kan lide mine ting! 



Jeg har gået med et armbånd i et par dage for at teste holdbarheden i knuderne. Det er lavet af den gode murersnor, som jeg elsker! Den er så skrap i farven, og selvom den er neon-pink, lyser den nærmest orange i sollys.. Fedt! og fint!

Men men.. knuderne bliver desværre hurtigt løse, og jeg grubler over, hvad man lige kan gøre i stedet for. Forslag søges!! Jeg har set at mange andre har knyttet, flette og hæklet i murersnor, men jeg vil bare så gerne have det helt enkle look.. hjælp?





Ingen kommentarer:

Send en kommentar