lørdag den 2. februar 2013

Et hæklet ur? Tak spids!

Jeg har lige fået gjort mit fine nye ur færdigt, og så blev jeg jo nødt til at dele resultatet! Så beklager de gullige billeder, men jeg kunne ikke vente til det bliver dagslys igen!
Jeg ved ikke lige hvor ideen kom fra, men det er jo ret simpelt! Jeg synes det er blevet virkelig fint, og hvor er det egentlig dejligt - og ret så uundværligt - med et ur i køkkenet!


DIY:
Jeg har købt et billigt ur i IKEA - et af dem der med plastik-ramme, som hænger i alle børnehaver og industrikøkkener.. 15 kr, bum!
Garnet er (selvfølgelig) fra Søstrene Grene. Jeg har brugt Gråbrun, lyseblå, hvid, gul, lilla og lyserød. 

Slå 14 lm op med nål nr. 2,5.
Hækl stangmasker frem og tilbage, skift farve for hver 4. omgang. 
Heldigt nok passede det lige med 3 gange min farvekombination, dvs. 72 omgange i alt.










Lav et ur i din yndlingsfarve og link gerne, så jeg kan se billeder :)

1 kommentar: