fredag den 26. oktober 2012

En lille anelse gentleman!

Som jeg skrev i sidste indlæg, er jeg igang med at hækle butterflys til mine drenge! De skal have dem på på søndag, hvor den yngste skal døbes. Så snart han har fået vand i håret (og dermed indviet i Guds store, dejlige familie!!), fået knipset et par billeder og er blevet beundret i den 75 år gamle familiedåbskjole, skal han fluks i det smarte tøj; fin lille polo-body, og den blå butterfly. Storebror Elliot får den gule.
Jeg er stor fan af Søstrene Grenes bomuldsgarn, som er virkelig godt til alt muligt! Det er billigt, og så har de skønne farver og får tit nye..! 



Jeg har fundet inspiration rundt omkring i blogland og endte med at hækle dem i rib "på langs". Det kan jeg bedre lide end på den anden led. De bliver på en måde lidt mere "mandige" på den her måde, synes jeg! 
Jeg er stadig lidt i tvivl om hvordan jeg laver remmen og fæstningen. Det skal jeg lige nørkle lidt med.. 

Men fint, ikk?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar