lørdag den 20. april 2013

Voksen, kedelig (?) og produktiv..

Fredag aften.. Måske er man endelig ved at blive voksen, når hækletøj, kaffe, en film og uldplaiden er fredag aftens indhold? Jeg er voksen, "sat" og lidt småkedelig, men jeg elsker det! Især når man er det sammen med en skøn og dejlig mand og et par fantastiske små-drenge :)

Ja, vi så en film, men jeg aner ikke hvad den hed og hvad den handlede om! (Registrerede dog at George Clooney havde hovedrollen!)
Jeg nikkede og smågrinede når Jonas gjorde og var ellers dybt begravet i garn, perler og hæklenåle!

Aftenens produktion bestod af et par suttekæder (som måske skal sættes til salg på shoppen!?), et par færdigpakkede smykkesæt til nogle heldige damer og et nyt iPhone-cover. Jeg blev alligevel lidt træt af den sarte lyserøde farve på coveret HER som så småt begynder at blive grålig i kanterne... 

Nu er det lørdag aften. En god én! God weekend..








Ingen kommentarer:

Send en kommentar